בס"ד
טיפים לאירוע מושלם-ציבור דתי
בשעה טובה אתם חוגגים אירוע משפחתי, בו אתם בעלי השמחה. כעת מתחילות ההכנות…להלן מספר טיפים שיעזרו לכם להפוך את האירוע לאירוע מושלם ולא "עוד אירוע"…

1. אירוע דתי שונה ממספר בחינות מאירוע "חילוני",לכן רצוי לקחת תקליטן דתי בלבד המכיר ומבין במוסיקה הדתית/חסידית ומבין את הניואנסים והקודים השייכים למגזר הדתי. גם במקרה וכבר תקלט באירועים לאנשים דתיים.ומפאת קוצר היריעה לא אפרט כאן.
2.ישנם אולמות שנותנים "תקליטן מתנה",יש לוודא שהתקליטן שייך למגזר הדתי.שוב,לא משנה כמה ניסיון יש לו וכמה שנים הוא בתחום הוא אף פעם לא יוכל לתת את המענה המושלם לאירוע שלכם.
3.קיימים הבדלי מחירים בין התקליטנים.לא בהכרח מי שהוא הכי יקר הוא הכי טוב,ולסירוגין,לא מי שהוא הכי זול הוא "לא יודע לעבוד",כל דבר לגופו של עניין.
4.פגישת מוזיקה – חשוב לשבת עם התקליטן פגישה בו אתם תתנו לו את הכיוון של המוזיקה שאתם רוצים באירוע. לא חייב לקבוע לו את הסדר שינוגן אלא כיוון כללי.או קווים ונקודות החשובות לכם שיהיו באירוע. בזמן אמת, התקליטן יקרא את הקהל ויזכור את מה שחשוב לכם ויפעל בהתאם.
5.מומלץ לבוא לפגישת מוזיקה עם רעיונות לשירים שאתם אוהבים,כניסה מיוחדת וכו',תקליטן מנוסה יוכל להוסיף, להציע ולחדד רעיונות שלכם עפ"י מה שהוא מכיר מאירועים קודמים.
6.מנהג טוב לשים שירי עדות כדי לכבד את המשפחה. במידה ויש במשפחה אם יש כמה עדות אפשר לנגן 2 שירים מכל סוג.על מנת לכבד את כל הצדדים.
7.חשוב לוודא שיש לתקליטן גיבוי מלא לכל הציוד לכל מקרה שלא יבוא(ל"ע).
8.כאשר אתם מבקשים מחבר/מכר המלצה על תקליטן שראו,תוודאו שההמלצה עדכנית ולא משהו מלפני כמה שנים.על מנת לוודא שההמלצה עודנה בתוקף. (אנשים ואירועים משתנים).
9.כמו בכל דבר חשוב בחיים,חשוב מאוד לסגור עם כל בעל מקצוע חוזה על כל הדברים שנסגרו ביניכם. לא כדאי לסמוך על "יהיה בסדר",אין לך מה לדאוג". שהכל יהיה כתוב ומסודר,אחרי זה כבר יהיה קשה לשנות.
10.אטרקציות-בדרך כלל תקליטנים לא עושים בעצמם את שלל האטרקציות שיש באירועים אלא מביאים חברה חיצונית שתעשה את זה.מומלץ ללכת לראות אירוע אחד של אותה חברה כדי לוודא שהם עובדים כראוי ולא "חפארים".
11.אולם/גן ארועים-יש לסגור הכל כולל הכל עם בעלי האולם/גן,מקבלת הפנים עד הקינוח. שהכל יהיה כתוב מפורש בחוזה ולא בע"פ.
12.הטיפ הכי חשוב זה לבוא וליהנות . במידה ועשיתם הכנה טובה. אין שום סיבה להתרוצץ באירוע שלכם. כעת, תוכלו לקצור את הפירות ולהינות. אפשר למנות אנשי משפחה קרובים שיהיו אחראים על בעלי המקצוע. לדוגמא: הדוד הוא איש הקשר עם התקליטן. האח איש הקשר עם הצלם. החבר אחראי לראות שלכולם יש מקום. חלוקת עבודה נכונה תוריד מהלחץ שלך ותגרום לכך שתוכל לארח. ליהנות ולא לעבוד.